Kamil Bargiel

SentiOne

Głównym produktem firmy jest narzędzie SentiOne, które umożliwia zbieranie i analizowanie opinii internautów z m.in. portali społecznościowych, forów dyskusyjnych, blogów oraz komentarzy. Autorskie narzędzie monitorujące internet pozwala określić czy opinia jest negatywna, czy pozytywna, czy autorem jest kobieta, czy mężczyzna, czy też, jaki jest zasięg dyskusji. Firma ma dziś ponad tysiąc klientów. Są wśród nich sklepy internetowe, urzędy, politycy, celebryci, a przede wszystkim korporacje, agencje interaktywne, PR i reklamowe. Najwięksi klienci zapewniają spółce 40% przychodów. Poza Polską spółka działa na ponad 30 rynkach europejskich.

Najważniejszymi wartościami, jakimi kieruje się Kamil Bargiel są szczerość i zaangażowanie, wsparte ciężką pracą. Wizja SentiOne, którą Kamil Bargiel ma na najbliższe lata, to międzynarodowa firma mająca wielu klientów na wszystkich kontynentach - globalny lider innowacji w analityce treści publikowalnych online.

Poznaj pozostałych finalistów 15. edycji

Produkcja i Usługi Kategoria Nowy Biznes

Grzegorz Pietruszyński Growbots

Damian Sikora, Bartek Jędrychowski Gamekit SA

Anna Skórzyńska, Marcin Gawroński Szumisie Sp. z o.o.

Produkcja i Usługi Kategoria Produkcja i Usługi

Jakub Swadźba Diagnostyka Sp. z o.o.

Jacek Furman Aflofarm

Piotr Krupa KRUK S.A.

Tomasz Domogała TDJ SA

Paweł Jarski Elemental Holding S.A.

Produkcja i Usługi Kategoria Nowe Technologie / Innowacyjność

Tomasz Rogucki, Sebastian Stygar Lingaro

Tomasz Bochenek Orbitvu

Paweł Biskupski Systemics-PAB Sp. z o.o.

Materiały do pobrania