Głównym produktem firmy jest narzędzie SentiOne, które umożliwia zbieranie i analizowanie opinii internautów z m.in. portali społecznościowych, forów dyskusyjnych, blogów oraz komentarzy. Autorskie narzędzie monitorujące internet pozwala określić czy opinia jest negatywna, czy pozytywna, czy autorem jest kobieta, czy mężczyzna, czy też, jaki jest zasięg dyskusji. Firma ma dziś ponad tysiąc klientów. Są wśród nich sklepy internetowe, urzędy, politycy, celebryci, a przede wszystkim korporacje, agencje interaktywne, PR i reklamowe. Najwięksi klienci zapewniają spółce 40% przychodów. Poza Polską spółka działa na ponad 30 rynkach europejskich.
Najważniejszymi wartościami, jakimi kieruje się Kamil Bargiel są szczerość i zaangażowanie, wsparte ciężką pracą. Wizja SentiOne, którą Kamil Bargiel ma na najbliższe lata, to międzynarodowa firma mająca wielu klientów na wszystkich kontynentach - globalny lider innowacji w analityce treści publikowalnych online.